tisdag 19 september 2017

Hej på er alla!

Jag har sen sommarlovet lovat barnen att de ska få se mina djur hemma hos mig i Limhamn.
Vi kommer att ta buss 5 till centralen byta till 4 och hoppa av Limhamn.
Hur jag än räknar på dig så hinner vi inte tillbaka till vår lunch 11.30...vi vill inte stressa....och Malmö lokaltrafik är som den är....

Jag vet att man inte kan begära att barnen ska ha egen matsäck.........................men jag bara undrar......skulle det vara ok?

Svara mig gärna på min mail..och tycker ni inte att det är ok så skriv de.........

Jag kan beställa från köket...men det är ingen "rolig"mat.


Imorgon är jag på kulturutbudsdag och klassen har vikarie.

På torsdag får de en ny text i so som är Nordamerika. Den ska lästränas och även lära sig faktan.
Läxan är till nästa torsdag 28/9.

Höstsoliga hälsningar!

Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar